Våra konsulter

Affärsområdeschef/konsultchef

Hege Lönnar

Hege_IMG_3394_skuren

Erfarenhet: Jag är ansvarig för uthyrningsverksamheten i det nystartade bolaget EcoSprint. Jag har tidigare arbetat på Sprint Personal i Dalarna i 12 år. 6 år som rekryteringskonsult och 6 år som affärsområdeschef uthyrning av konsulter.

Innan jag började på Sprint så arbetade jag med rekrytering till flygbranschen i Stockholm och övriga Sverige. Jag har lång erfarenhet från rekrytering, uthyrning, flyg, reseliv och service.

Kunskap: Utbildning inom ledarskap och rekryteringsmetodik. Psykologi. Språk och turism. Förutom svenska så är norska mitt modersmål. Behärskar engelska flytande och har mycket goda kunskaper i franska efter ett års studier i Frankrike. Jag gör mig förstådd på spanska.

Personliga egenskaper: Serviceminded, engagerad och strukturerad. En smula envis, allt går till slut!

Motivation: Motiveras av att alltid leverera det lilla extra.

Fritidsintressen: Förutom det självklara, familj och vänner så brinner jag för träning och hälsa. Jag arrangerar träningsresor till Spanien på våren och föreläser om min resa från tung och trött till hälsosam och pigg.

Helena Mäkiaho Lindgren

Helena 2016_hege

Erfarenhet: Serviceinriktad med bred erfarenhet och kompetens inom flera olika områden. Utför uppdrag inom administration.

Kunskap: Goda kunskaper i Officepaketet. Tidigare erfarenhet av InDesign och Photoshop. Vana av att administrera hemsidor, t ex i Word Press och IdrottOnline.

Mycket goda kunskaper i svenska och bra i engelska.

Personliga egenskaper: Glad, positiv, social, flexibel, ödmjuk, strukturerad, engagerad, jordnära och lösningsfokuserad. Tekniskt intresserad och lätt för att sätta mig in i och lära mig nya system och strukturer.

Motivation: Motiveras av att utföra ett gott arbete som gör kunden nöjd, samt att bidra till en god stämning samt upplevelsen av ”laganda” på jobbet.

 

Mari-Anne Ericsson
Inköp

MariAnne_IMG_1717

Erfarenhet: Många års erfarenhet av Operativt och Strategiskt Inköpsarbete.
Kunskap: Kunskaper i Officepaketet. Arbetat länge i IFS inköpssystem.
Personliga egenskaper: Gillar operativt arbete och allmänna kontorsgöromål. Positiv, social, ödmjuk, strukturerad, engagerad.
Motivation: Motiveras av att utföra ett gott arbete som gör kunden nöjd, samt att bidra till en god stämning samt upplevelsen av ”laganda” på jobbet.